Sponsor of prijs nodig? Zelf sponsor worden?
Arkefly: Aruba

dinsdag 19 februari 2008

Kia Soul teaser



Om het voor de verandering over Genève te hebben: Kia heeft een teasert van een van zijn SOUL-concepten vrijgegeven. De ‘Crossover Utility Vehicle’ die hieruit moet ontstaan, is volgens Kia een gat in de markt vanwege de vele personalisatiemogelijkheden.

Hierop wordt een voorschot genomen door het afgebeelde concept, de SOUL Burner, te behangen met een speciale paintjob en stickers.

Het idee van ‘customizen’ is niet helemaal nieuw, kijk maar naar de mogelijkheden die MINI biedt met de Coopers. Wat Kia dan weer onderscheidt van die koude Duitsers/Engelsen, is dat je door Kia wordt aangemoedigd wordt een ‘emotionele band met je nieuwe auto op te bouwen’.

Het persbericht:

Three new SOUL concept cars to be unveiled by Kia at the Geneva Motor Show on March 4th will reveal a whole new ‘fun’ side to the Korean brand. The trio are closely related to a forthcoming production model which will defy classification and encourage Kia customers to build an emotional bond with their new car.

The SOUL concepts highlight ‘the world of possibilities’ for accessories, customizing and personalization that will be opened to future Kia customers by the new model with its special appeal to the young-at-heart - whatever their age!

The SOUL Burner (shown here) is the ‘bad boy’ of the trio complete with satin black finish and dragon tattoos.

Geen opmerkingen: